Anonimowy
15 mar 2024 o 16:37
Pysznie!
Anton Dotsenko
11 mar 2024 o 16:15
Jestem baaaardzo zadowolony z dzisiejszego zamówienia:) zamówiłem ciepły zestaw, wszystko dotarło bardzo szybko i co najważniejsze wszystko było smaczne i ciepłe Zamówię więcej i sprawdzę, czy u Was zawsze jest tak dobrze jak dzisiaj
Shkoda Yevhenii
11 mar 2024 o 15:13
Wszystko jest świeże i smaczne. I nie musiałem długo czekać)
Nicola
11 mar 2024 o 15:07
Wszytsko bylo przepyszne, dostawa byla na czas bardzo polecam
Anonimowy
9 mar 2024 o 0:10
straight up a waste of time , I dont know why you would accept and order if you not gonna delivery, todays is women's day and just by the looks of it you did the same to costumers in Valentine's Day to people. you are ruining special occasions.
Anonimowy
7 mar 2024 o 20:38
Najlepsze sushi jakie jadlam w Krakowie, swieze pyszne, dostawa na czas, wszystko starnnie wykonane i zapakowane, mega mega mega!
Stefania Socha
7 mar 2024 o 15:09
Przepyszne i przepiękne. Świeże składniki, rolki w idealnym rozmiarze, ładnie podane. Moje ulubione sushi w Krakowie, a przetestowałam wiele restauracji. Do tego dobry stosunek ceny do jakości i bardzo miła obsługa.
Marcin
1 mar 2024 o 20:55
Świeże produkty,bardzo dobre sushi!Polecam
Ewa
28 lut 2024 o 19:15
Zamawiam często, niestety tym razem w 2 na 3 rodzajach sushi ryba sucha jak wiór
Anonimowy
15 lut 2024 o 9:10
Dostawa trwała 4h przy deklarowanej 0,5-1h (zamówiłam o 13.30). Jedzenie nijakie i widać że robione niedbale, jest dużo więcej restauracji, które robią sushi o niebo lepsze.
Anonimowy
14 lut 2024 o 22:32
Zamówienie nie dotarło. Złożone o godzinie 18. Ja rozumiem że walentynki, zamówień pewnie jest dużo, ale jeśli jest problem to można zadzwonić z taką informacją i zamówienie anulować, a nie trzymać ludzi w niepewności.
Michał Morawiec
14 lut 2024 o 22:18
Zamówienie nie dotarło. Zamówienie złożone o 14 na 20. O 22 zakończone w aplikacji pyszne mimo że nie dotarło .prosze o zwrot pieniedzy i vouchera którym zapłaciłem. Proszę o usunięcie restauracji z aplikacji